Reformowanie edukacji przedmedycznej – Out with Old, In with New ad
Studenci HuMed uczęszczają na 8-tygodniowy program letni na Mount Sinai, po ich młodym roku w college u, który udostępnia ich klinicznie istotne chemii organicznej, fizyki i rotacji klinicznych. Są zachęcani do wzięcia czasu wolnego po studiach i uczestniczą w sześciotygodniowym letnim programie wzbogacania wstępnej wiedzy o podstawowych pojęciach z biochemii, biologii molekularnej i anatomii. Zgodnie z retrospektywną analizą, uczniowie ci przeprowadzili, a także ich rówieśnicy, dotyczące wskaźników, w tym wyróżnień urzędniczych, selekcji dla honorowania społeczeństw, udziału w badaniach naukowych, publikacjach pierwszego autora, działaniach przywódczych i serwisie społecznościowym. Wyniki pierwszego etapu egzaminu z licencjonowania medycznego w Stanach Zjednoczonych były niższe w przypadku HuMeds niż w przypadku tradycyjnych studentów medycyny (221 vs. 227, P = 0,0039), a więcej HuMeds wymagało nieobecności (osobistej lub medycznej) w przypadku nieobecności (z powodu utrzymującej się niepewności co do kariera medyczna lub trudność z programem nauczania przedmiotów ścisłych, według niepotwierdzonych danych). Nie było różnic w odsetku osób, które nie ukończyły kursów, musiały powtarzać rok w szkole medycznej, albo wycofały się lub zostały zwolnione ze szkoły medycznej. Nie stwierdzono istotnych różnic w wyborze specjalności.5 Niemal 45% HuMeds znalazło się w rankingu 25% z sześciu ostatnich klas.
Analiza wyników długoterminowych ujawnia, że wyższy odsetek HuMeds niż innych absolwentów jest powiązany ze szkołą medyczną i posiada pozycję akademicką. Chociaż mniejszy odsetek ma fundusze National Institutes of Health, więcej absolwentów HuMed ma publikacje w recenzowanych czasopismach.
Najważniejszą lekcją HuMed jest to, że istnieją realne alternatywy dla tradycyjnych preparatów do przygotowania. Kolejnym krokiem w tej ewolucji jest rekrutacja studentów z wszystkich kierunków studiów do programu wczesnego upewnienia się i porównanie ich wyników krótko- i długoterminowych z wynikami ich wcześniejszych rówieśników. Począwszy od 2013-2014, zaczniemy rekrutować połowę każdej klasy na drugi rok studiów i zapewniamy ich akceptację do następnego lata. Przed złożeniem wniosku kandydaci będą musieli zakończyć rok chemii lub biologii. Po akceptacji wymagania przed immatrykulacją będą obejmowały dwa semestry biologii, dwa semestry chemii, jeden semestr fizyki (lub wynik 4 lub 5 na egzaminie zaawansowanym), dwa semestry dowolnego laboratorium naukowego, jeden semestr statystyki, jeden semestr etyki i jeden semestr polityki zdrowotnej, zdrowia publicznego lub zdrowia na świecie. Tradycyjny rok chemii organicznej z laboratorium i fizyką w laboratorium nie będzie wymagany. Uczniowie będą silnie zachęcani do zdobycia biegłości w języku hiszpańskim lub mandaryńskim. Ci, którzy nie mieli zaawansowanych kursów przyrodniczych, będą musieli wziąć udział w sześciotygodniowym letnim programie na górze Synaj przed immatrykulacją, aby zdobyć podstawowe kompetencje w dziedzinie biologii komórki, biochemii i genetyki.
Przyjęci studenci będą musieli zdobyć co najmniej B we wszystkich wymaganych kursach i utrzymać średnią ocen (GPA) na poziomie 3,5, ale nie będą musieli brać MCAT. Wymóg GPA pomoże zrównoważyć znaczenie utrzymania dyscypliny akademickiej z potrzebą odciążenia studentów od ciężaru osiągnięcia najwyższych możliwych ocen w każdym kursie
[podobne: badania medycyny pracy jak wyglądają, soda a rak, zakład opiekuńczo leczniczy ]
January 15th, 2019 at 8:40 pm
Nie rozumiem po co pisać taki artykuł.
January 17th, 2019 at 7:52 pm
[..] Cytowany fragment: olej słonecznikowy[...]
January 19th, 2019 at 7:18 pm
Nic nie wnosi, nic nie wyjaśnia.
January 21st, 2019 at 3:29 pm
[..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu Dobry Ortodonta[...]
January 23rd, 2019 at 11:15 am
W moim domu rodzinnym był taki zwyczaj