Reformowanie edukacji przedmedycznej – Out with Old, In with New
Najbardziej konsekwentne i stanowcze wezwania do przeprowadzenia reformy edukacji medycznej w ciągu ostatniego stulecia koncentrowały się na przygotowaniach przedmedycznych. Pierwsza próba ujednolicenia wymogów przyjęcia do szkoły medycznej przyszła w 1904 r. Z Amerykańskiej Rady ds. Edukacji Medycznej. W 1910 r. Abraham Flexner zalecił wymaganie biologii, chemii, botaniki i fizyki, a do 1930 r. Ustalono, że dzisiejsze przygotowanie do nauki przedmedycznej – biologia, chemia, chemia organiczna i fizyka – zostało ugruntowane. Ale krytyka zaczęła się już w 1929 r., Aw 1939 r. Ważyły się Stowarzyszenie Amerykańskich Koledży Medycznych W ostatnich latach pojawiło się wiele wezwań do ulepszenia, zmiany lub zniesienia tradycyjnych wcześniejszych wymagań1-3. Krytycy argumentują, że tempo odkryć naukowych i ich kliniczne zastosowanie przewyższyło wymagania; technologia informacyjna uczyniła zapamiętywanie ogromnej ilości treści niepotrzebną; że wymagania nie mają znaczenia klinicznego, naukowego i społecznego; że są przyzwyczajeni do uśpienia stada utalentowanych aspirujących lekarzy; że szkodzą mniejszości i studentkom; że wypierają się badań dotyczących bioetyki, sprawiedliwości społecznej i polityki zdrowotnej; i że sztywno ustrukturyzowane szkolne programy nauczania przedmedycznego i medycznego przeszkadzają uczniom w samodzielnym uczeniu się przez całe życie.1-4 Ponadto obecny model utrwalał syndrom premedytacji , kulturę agresywnej rywalizacji o stopnie, które są sprzeczne z zasadami profesjonalizmu medycznego: rygor akademicki i intelektualny, twórcze myślenie, współpraca i sumienie społeczne
Zaproponowano różne rozwiązania, ale nastąpiła niewielka zmiana merytoryczna. Uniwersytety nie są wyposażone ani zmotywowane do tworzenia nowych kursów dla przygotowania szkoły medycznej. Mają ograniczone zasoby, zamulone oddziały, edukacyjną bezwładność i wydział o utartych zwyczajach nauczania
Rozszerzanie edukacji przedmedycznej poprzez wymaganie humanistyki, nauk społecznych lub nauk translacyjnych bez usuwania aktualnych wymagań jest nie do utrzymania – to jeszcze bardziej ograniczałoby to, czego uczniowie mogliby się nauczyć w college u i dodawali kolejne kursy, w których musieli się doskonalić. Nie można również zastąpić obecnych wymagań bardziej odpowiednimi kursami (chemia organiczna z biochemią, rachunek z danymi statystycznymi), ponieważ tradycyjne wymagania są często warunkiem wstępnym dla tych kursów, a także dlatego, że egzamin wstępny na studia medyczne (MCAT) wciąż koncentruje się na tradycyjnej treści1, 2
Inni opisali idealne elementy edukacji pedagogicznej: dyscyplinę akademicką z konkurencją opartą na mniejszej liczbie stopni; niezależne, mentorskie stypendium; elastyczność do prowadzenia szeroko zakrojonych specjalizacji; samodzielne plany edukacyjne, które wspierają uczenie się przez całe życie; więcej naukowych i klinicznie istotnych zajęć; i więcej kursów wpajających uznanie dla społecznych, politycznych i ekonomicznych kontekstów medycyny.2.3
W Szkole Medycznej Icahn w Mount Sinai mamy doświadczenie w ćwierćwieku z wczesną pewnością , alternatywną do tradycyjnej ścieżki przedmedycznej: Programu Humanistyczno-Medycznego (HuMed). Od 1987 roku kierunki humanistyczne wkraczają tutaj do szkoły medycznej, nie poddając się tradycyjnemu przygotowaniu do nauki, ani nie podjęły MCAT
[więcej w: badania wstępne do pracy zakres, zatrucie atropiną, majaczenie drżenne ]
January 11th, 2019 at 2:20 pm
ona zawiera maslan sodu
January 13th, 2019 at 11:47 am
[..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: alkomaty profesjonalne[...]
January 15th, 2019 at 8:54 pm
Rozumiem, że największy problem że nie ma badań
January 17th, 2019 at 12:26 pm
[..] Cytowany fragment: kabiny prysznicowe z brodzikiem[...]
January 19th, 2019 at 6:19 pm
Może nieładnie tak krytykować, ale ten artykuł naprawdę jest tragiczny
January 21st, 2019 at 12:23 pm
[..] Odniesienie w tekscie do ashwagandha dawkowanie[...]
January 23rd, 2019 at 7:59 pm
Nic mi sie nie dzieje od momentu wizyty.